אריה מנעולן באור יהודה לשירותכם – כל יום, כל היום

אריה מנעולן באור יהודהאריה מנעולן באור יהודה הוא לא עוד איש מקצוע שנותן שירות – זה איש מקצוע שעומד לטפל לכם ברכוש היקר לכם ביותר – הבית או הרכב.

זו בעצם נקודת התורפה שלנו – בבית שלנו נמצאים החשובים לנו מכל, המשפחה וכל הרכוש שצברנו במהלך השנים (החל ממוצרי חשמל ועד ריהוט, כסף, חפצים יקרי ערך, תכשיטים ועוד) וגם הרכב היקר לליבנו שמביא אותנו ממקום למקום.

זה למה בחירת מנעולן בתל אביב היא לא כמו לבחור אינסטלטור או טכנאי מכונות כביסה – כאן מדובר בנושא רגיש למדי, אנחנו עומדים לתת לאיש מקצוע זר שאנחנו לא מכירים גישה מלאה אל ביתנו, אנחנו מפקידים בידיו את היקר לנו ביותר בציפייה שהוא ידע כמה בטיחות הבית או פריצת הרכב ללא נזק חשובה לנו.

לכן כשבוחרים להתקשר אל פורץ באור יהודה או בכל מקום אחר בארץ – עליכם לבחור נכון ולהתקשר אך ורק לאיש מקצוע אמין ומקצועי שמתחייב גם להעניק אחריות מלאה על העבודה שלו.

אז איך נדע לאיזה מנעולן באור יהודה לפנות?

אם אתם קוראים את שורות אלו, אתם בטח כבר רשמתם בגוגל מילות חיפוש כמו מנעולן בחולון או בכל עיר הקרובה אליכם בחיפוש אחר בעל המקצוע שיהיה מקצועי ואמין.

כדי למצוא פורץ שאפשר באמת לסמוך עליו, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם – קודם כל, שווה לבדוק אם המנעולן זמין 24 שעות ביממה – יש כאלו למשל שלא יענו לכם בשעות הלילה המאוחרות או כאלו שלא עובדים בשבת.

בנוסף, חשוב מאוד לקרוא המלצות אם יש על אותו מנעולן בראשון לציון שאתם רוצים להזמין אליכם – בדרך כלל לכל מנעולן שמכבד את עצמו יש המלצות בדף הבית או בעמוד הפייסבוק שלו, כך שקל מאוד לקבל חוות דעת אותנטית ואמיתית. 

כדאי גם לקרוא מה כתוב באתר של אותו בעל מקצוע שאתם רוצים להזמין אליכם – האם יש לו ניסיון? האם יש לו תעודה מוסמכת להיותו מנעולן בגבעתיים והמרכז? האם הוא מעניק את כל השירותים שאתם צריכים כמו החלפת צילינדר לדלת, שכפול מפתחות, פריצת דלתות ורכבים?

 דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא הסבלנות, השירות האדיב והיחס של אותו פורץ. כדי לבדוק זאת, תרגישו בנוח להתקשר אליו – כל מנעולן שמעניק שירות סבלני ואדיב יענה לכם כבר בטלפון בצורה סבלנית ונחמדה, ישאל מה הבעיה, יספר לכם מה המחיר ומה צריך לעשות ועוד – כבר בטלפון האינטואיציה שלכם תדע אם הגעתם לאדם הנכון.

לאריה פנית – לא טעית !

אריה פועל 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע – גם בחגים, בערבי חג, בימי שישי ושבת ועוד. הוא דואג להעניק לכל לקוח ולקוח שלו שירות מקצוע ולא מתפשר, עם הגעה מהירה של עד 20 דקות אליכם מרגע סיום שיחת הטלפון!

אצל אריה פורץ רכבים בתל אביב תמצאו את כל שירותי המנעולנות תחת קורת גג אחת – מהחלפת צילינדר, פריצת כספות, בתים ורכבים, שכפול מפתחות, תיקון צילינדר ועוד.

אריה הוא בעל מקצוע עתיר ניסיון ותאמינו לו שהוא כבר ראה הכל – החל מפריצת אזיקים של זוגות צעירים (אתם יכולים לדמיין למה אני מתכוון..) ועד מקרים קלאסים של שכיחת המפתח בתוך הרכב הנעול או הבית.

המחיר ניתן מראש כבר בשיחת הטלפון כך שהכל שקוף וידוע מראש ואין הפתעות. להבדיל ממנעולנים אחרים, אריה דואג גם להעניק אחריות מלאה על העבודה – כך תדעו שלא יהיה שום נזק שידרוש קריאה למנעולן שוב עם תשלום נוסף כמו שקורה היום רבות לצערי!

מה תוכלו לקבל אצל אריה:

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
צרו קשר עכשיו עם אריה 24 שעות 7 ימים בשבוע!

אזורי השירות בהם אריה מעניק שירות:

Call Now Button