אריה מנעולן בבית דגן לשירותך 24/7

אריה מנעולן בבית דגןאריה מנעולן בבית דגן עומד לשירותכם 24 שעות, 7 ימים בשבוע, בלי יוצא מן הכלל והוא יגיע אליכם במהירות הבזק כדי לפתור או לתקן כל בעיה עם המנעול או הדלת.

בין אם הידית נשברה, בין אם איבדתם את המפתח לבית או שהפתח נשאר בתוך הרכב הנעול, ובין אם אתם צריכים חילוץ באופן מיידי – לא משנה מה הסיבה, איך זה קרה ואיפה אתם במרכז, אריה מנעולן בתל אביב ידאג להגיע אליכם תוך 20 דקות.

ברגע שאתם מבינים שנקלעתם למצב שבו אתם צריכים התערבות של בעל מקצוע, חשוב מאוד לא לנסות לתקן את הבעיה או לפרוץ לעצמכם, כי אתם יכולים רק לגרום נזק מאשר תועלת, במיוחד במקרים כמו מנעול תקוע או מפתח שנשבר במנעול.

אני יודע שזה לא קל לסמוך על מנעולן בחולון או בכל עיר אחרת איפה שלא תהיו כי אתם לא מכירים את בעל המקצוע באופן אישי, לכן חשוב לבדוק עם איש המקצוע שאליו התקשרתם האם הוא מורשה, יש לו ניסיון וותק, ואין לו עבר פלילי.

אילו שירותים מעניק אריה מנעולן בבית דגן והמרכז?

מה שהופך את אריה לאחד מהפורצים האהובים והמבוקשים ביותר במרכז היא העובדה שהוא גם יודע מה הוא עושה וגם מעניק את כל השירותים תחת קורת גג אחת-

החל משירותי פריצת דלתות טרוקות או נעולות, החלפת צילינדר או תיקון צילינדר, שכפול מפתחות, פריצת רכבים ועד שחזור מפתחות לרכב, תיקון וקידוד קודנים ועוד ועוד.

כל העבודות מבוצעות ישירות ובאופן אישי על ידי אריה מנעולן בראשון לציון וניתנות בכל אזור המרכז וגוש דן ללא יוצא מן הכלל – לכל מקום אריה מגיע תוך 20 דקות עם האופנוע שלו ועם כל הציוד החדיש והמתקדם ביותר בענף.

איך מומלץ לבחור את בעל המקצוע שיפרוץ לכם את הדלת?

בחירת פורץ היא אחת הבחירות הקשות ביותר מכיוון שלא מדובר כאן באינסטלטור או במתקן מזגנים – כאן מדובר בדלת הבית או הרכב, אשר מהווים ומייצגים את ההגנה על הבית שלנו או הרכוש שלנו.

ברגע שאנחנו מזמינים פורץ רכבים בתל אביב לצורך הדוגמה, אנחנו מאפשרים למישהו לא מוכר לפרוץ את הרכב שלנו, לכן חשוב לפני שמזמינים את הפורץ הראשון שנקלע לדרכינו לברר טוב טוב מי הוא אותו אדם.

אם אתם לא מכירים פורץ דלתות שניתן לסמוך עליו, וגם לחברים או לבני משפחה אין איך לעזור לכם בהמלצה, הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולן היא דרך גוגל או דרך אינדקסים שונים ואפליקציות לבעלי מקצוע כמו איזי.

אך בעיה נוספת היא שהרבה מנעולנים, שהם לא מנוסים כמו שהם מציגים את עצמם, מכנים את עצמם בתור יוצאי התכנית "יצאת צדיק" והם בכלל לא צדיקים כמו שהם מציגים את עצמם – אפילו חיים הכט בעצמו עשה פרק שכולו הוקדש לאותם אנשים שעושים זאת.

לכן, בתור בעל מקצוע בעל ניסיון שראה מקרה או שניים בתחום שלי, אני ממליץ לכם לפנות למישהו שהוא קודם כל בן אדם – בעל ניסיון, ידע, סבלנות, שיהיה אתכם אמיתי וידאג להגיד לכם בדיוק מה הבעיה ומה הפתרון, ולא ינצל את תמימותכם או את המצב בו אתם נמצאים למחיר לא הגיוני או יעניק לכם שירותים שאתם לא צריכים.

כל שירותי מנעולן בבית דגן - אצל פורץ מנעולים אחד:

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
צרו קשר עכשיו עם אריה לשירות 24/7 עד אליך!

לא רק בבית דגן - להלן כל אזורי השירות של אריה:

Call Now Button