אריה מנעולן ביהוד – שיחה אחת ובעל המקצוע אצלכם תוך 20 דקות!

אריה מנעולן ביהודאם גיליתם לפתע שהמפתח נשאר לכם בתוך הסוויץ והרכב ננעל לכם, או שיצאתם רגע מהבית ללא מפתח ודלת הבית נטרקה לכם, או אפילו אם אתם רוצים להזמין בעל מקצוע לדברים שגרתיים כמו החלפת צילינדר לדלת – חשוב לקרוא לבעל מקצוע אמין כמו אריה מנעולן ביהוד שיטפל לכם בבעיה תכף ומיד.

בהשוואה לנותני שירות אחרים כמו אינסטלטורים או חשמלאים לצורך העניין, מנעולן בתל אביב צריך להיות זמין ללקוחות שלו 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע, הרי טריקת דלת או שכיחת מפתח יכולים לקרות גם מאוחר בלילה או מוקדם מאוד בבוקר, לכן צריך איש מקצוע שיעבוד גם בשעות האלו ויהיה זמין מיד ומוכן להגיע עד אליכם, גם אם התקשרתם אליו בהתראה קצרה.

לכן לא משנה מתי אתם מתקשרים אל אריה מנעולן בחולון והמרכז, ואיפה אתם נמצאים בדיוק בגוש דן ומה הבעיה – אתם יכולים להיות רגועים כאשר אתם יודעים שיש פורץ שזמין ויגיע לחלץ אתכם. 

אריה דואג להגיע לכל לקוח שמתקשר אליו לא פחות מ-20 דקות מרגע סיום השיחה בטלפון, כאשר העבודה נעשית בזריזות אך ביעילות ובזהירות, כדי שתוכלו לחזור כמה שיותר מהר למסלול חייכם הרגיל אך מצד שני גם להבטיח שקט נפשי בכך שהבית או הרכב שלכם מוגנים ב-100 אחוז.

איך בוחרים פורץ מנעולים ביהוד והסביבה?

לא חסר סיבות וסיטואציות בהם אתם מתבקשים להזמין שירותים של מנעולן בראשון לציון והסביבה, בין אם איבדתם מפתח (או שחס וחלילה נגנב לכם…), או שהמפתח נשבר בתוך המנעול, לאחר פריצה לבית שלכם, לאחר מעבר לדירה חדשה, או פשוט החלפת צילינדר לדלת לאחר שהצילינדר הנוכחי נהיה ישן.

אך עם זאת, חשוב מאוד לא לקרוא לאיש הראשון שאתם נתקלים בו באינטרנט – אלא לוודא עמו כמה דברים לפני שאתם נותנים לו את כתובת ביתכם וקוראים לו לעבודה:

מקצועיות

מקצועיות היא משהו שאנחנו מצפים מכל בעל מקצוע או מכל נותן שירות שאנחנו מזמינים את שירותיו, אך כמה וכמה כאשר מזמינים מנעולן ביהוד.

הרי כאן אתם נותנים לבעל מקצוע גישה ליקר לכם מכל – הבית שלכם והרכב שלכם. לכן חשוב שהמנעולן יהיה מקצוען עם ותק וניסיון, שלא יעשה לכם נזק כמו חובבנים ויתחייב להעניק אחריות מלאה על העבודה לפני שהוא מבצע אותה – כמו אריה.

זמינות

כמו שצויין מקודם, אנחנו בני אדם וטעויות כמו טריקת דלת ללא מפתח או שכיחת המפתח בתוך הרכב שננעל קורות מדי יום. זה יכול לקרות באמצע היום אם אתם ברי מזל או גם מאוחר מאוד בלילה – לכן חשוב להתקשר למנעולן שעובד וזמין עבורכם 24/7 ויגיע אליכם כמה שיותר מהר.

מחיר

אל תשכחו לבקש מחיר מהמנעולן לפני שהוא מגיע אליכם – יש חובבנים רבים לא ישרים שלא נותנים מחיר בטלפון אלא רק לאחר סיום העבודה, ולאחר שהלקוח כבר "בידיים שלהם" הם זורקים לו מחיר מוגזם. 

גם אל תשכחו שהצעת מחיר זולה במיוחד יכולה לעלות לכם ביוקר – הרי ידוע שהזול ביותר הוא היקר ביותר, כי כנראה מדובר על מנעולן לא מקצועי שיעשה לכם נזק או כזה שרק עכשיו התחיל להתעסק במנעולים.

המחיר של המנעולן צריך להיות הוגן גם כלפי המנעולן עצמו וגם כלפיכם, וצריך להיות תלוי גם בשעה שבה המנעולן הוזמן. למשל, המחירים עולים כאשר מדובר בשעת לילה מאוחרת או בימי שבת או חגים. 

יושר

עם כמה שחשוב שיהיה מנעולן מקצועי ומנוסה, חשוב גם שיהיה קודם כל בן אדם – עם תעודת יושר ותעודת מנעולן מוסמך. כדי להיות מנעולן בגבעתיים והמרכז צריך להיות סבלני ומרוכז בעבודה, מה שמתבטא כבר בשיחת הטלפון שלכם איתו – בדקו האם הוא סבלני לשאלותיכם, האם הוא עונה לכם דברים הגיוניים והאם הוא מוכן לצאת אליכם מיד.

כל השירותים שאתם צריכים - תחת קורת גג אחת!

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
התקשרו עכשיו לאריה 24 שעות 7 ימים בשבוע!

אזורי השירות שאריה עובד בהם ומגיע תוך 20 דקות:

Call Now Button