אריה מנעולן במשמר השבעה לשירותך 24/7

אם נתקלתם בבעיה אשר דורשת הזמנת פורץ מנעולים מקצועי ותיק כמו למשל מפתח שנשכח בתוך הרכב שננעל או דלת הבית שנטרקה כאשר המפתח לא אצלכם – אנש מקצוע כמו אריה מנעולן במשמר השבעה ישמחו להעניק לכם שירות עד הבית גם אם מדובר ב-2 בלילה או בכל שעה אחרת במהלך השבוע.

חשוב מאוד להזמין אך ורק מנעולן בתל אביב והמרכז הקרוב לאזור מגוריכם (כדי להבטיח הגעה מהירה אליכם) ולוודא שהוא מוסמך להעניק שירות ובעל רישיון לעסוק בתחום.

עד 20 דקות הגעה למשמר השבעה, שוהם, בית דגן והסביבה

אריה מנעולן במשמר השבעהאריה דואג להעניק לכל לקוח שמתקשר אליו שירות מהיר עד הבית (עם התחייבות לעד 20 דקות הגעה!), שירות אמין, מקצועי ועם מחיר הוגן והולם בהתאם לשירות שאליו קראתם לו.

היתרון העצום של אריה מנעולן בראשון לציון והסביבה על פני פורצי מנעולים אחרים הוא שהוא עונה ונותן שירות כל יום כל היום – ללא יוצא מן הכלל.

כלומר, ניתן להתקשר אליו ולהזמין את שירותיו גם בימי שישי ושבת וגם בחגים – כן, כולל ערב פסח לצורך הדוגמה.

אריה יודע שכשאתם מתקשרים אליו, אתם במקרה מצוקה, ואתם צריכים אותו באופן מיידי – לכן חשוב לו להגיע אליכם כמה שיותר מהר, כדי שתדעו שגם יש לכם על מי לסמוך, שיבוא ויעזור לכם מיד.

אחריות מלאה על העבודה – להזמין פורץ מנעולים בלב שקט

בנוסף, אצל אריה מנעולן בחולון תקבלו מחירים הוגנים ושפויים עם אחריות מלאה על העבודה.

מה זה נותן האחריות הזו? טוב ששאלתם. זה מונע בעצם מקרים שבו מנעולן יכול לגרום לכם נזק ואז לבקש כסף נוסף על תיקון הנזק שנעשה.

אצל אריה אין סיכוי שדברים כאלו יקרו, ושום נזק לא יגרם לכם לדלת הבית או הרכב. מרוב שהוא כל כך בטוח ביכולותיו הוא מעניק אחריות מלאה על העבודה, כך שאתם מכוסים למקרה ומשהו הכי קטן יקרה. אם משהו כזה קורה ואתם לא מרוצים, אריה יגיע אליכם שנית לתיקון הבעיה ללא כסף.

לאריה חשוב להיות בן אדם לפני שהוא מנעולן ברמת גן והסביבה. לכן הוא דואג תמיד לתת שירות מכל הלב, להעניק מחיר הוגן ולעשות את עבודתו בצורה יסודית ומקצועית. 

לכן, אם אתם צריכים מנעולן במשמר השבעה – לאריה פנית, לא טעית!

כל השירותים של אריה:

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
התקשרו עכשיו אל אריה - אין לכם מה להפסיד!

לא רק ראשל"צ - אריה מגיע גם לכאן:

Call Now Button