אריה מנעולן בפתח תקווה והסביבה עד 20 דקות אצלך

אריה מנעולן בפתח תקווהבואו לקבל עזרה ותמיכה מאחד בעלי המקצוע המקצועיים והאמינים ביותר במרכז ובגוש דן – אריה מנעולן בפתח תקווה, הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע לא רק בפ"ת אלא בכל האזור והמרכז.

בין אם אתם חווים דלת נעולה של המכונית או דלת הבית, או אם אתם צריכים עזרה במערכת נעילה תחת מקרי לחץ, אריה פורץ רכב בנס ציונה לשירותכם ויגיע אליכם עד 20 דקות מסיום שיחתכם עמו.

התגובה המהירה של אריה מנעולן בתל אביב והמרכז היא לא הדבר היחיד הטוב אצל אריה, אלא גם העובדה שהוא מעניק שירות לא פחות מצוין תוך דגש על מחויבות ללקוח והתחייבות שלא ייגרם לו שום נזק, זה בעזרת הניסיון רב השנים שלו ושימושו בכלים ובציוד מקצועי בלבד.

אין מצב שלא תהיו מרוצים – אחריות מלאה על העבודה

אצל אריה תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת – משינוי מנעולים, שכפול מפתחות, פריצת דלתות ועד מקרים ספציפיים, אתם לא צריכים לעשות שום דבר חוץ מלהזמין את לאריה! 

אריה מנעולן ברמת גן והסביבה כל כך בטוח שתהיו מרוצים, שהוא מעניק לכם אחריות מלאה על העבודה שהוא מבצע לכם – כך שאין מצב שלא תהיו מרוצים, ובמקרים של בעיה הוא פשוט יבוא שוב ללא עלות (למרות שדבר כזה עוד לא קרה – כי אריה עוזב את הלקוח רק שהוא מרוצה!)

הדלת נטרקה ברחוב בר כוכבא ? טלפון אחד לאריה ואתם מסודרים!

יש הרבה חברות ומנעולנים בראשון לציון והמרכז, אך קשה מאוד למצוא מישהו שהוא גם מספק שירות מסביב לשעון ללא תנאים ובכל זמן נתון, גם מגיע תוך זמן קצר (20 דקות!!!), גם מתחייב לאחריות ולעבודה מקצועית, גם אמין וישר וגם מעניק מחירים הוגנים והוגנים לפי השירות, שעת הקריאה ועוד.

בסופו של דבר, לאריה חשוב גם לגרום ללקוח לצאת עם חיוך על הפנים ולדעת שלמרות שהוא לא תכנן להיכנס "להוצאה", הוא קיבל שירות מעולה במחיר הוגן ושפוי – אחרי הכל, כולנו בני אדם, וכולנו ממהרים להביא את הילד מהגן, לרוץ לעבודה או לעשות משהו חשוב אחר.

אתם מוזמנים לנסות את אריה ולהתקשר אליו עוד היום ולהיווכח בעצמכם. מיד כשהוא יענה לכם, הוא ישאל אתכם בסבלנות איפה אתם נמצאים, מה קרה, ואף ינסה לעזור לכם מהטלפון. 

במידה ואתם באמת צריכים מנעולן שיחלץ אתכם, הוא יגיד לכם במקום את עלות השירות ויצא אליכם עוד לפני שתספיקו לנתק את השיחה, ככה שתוך 20 דקות בלבד על השעון יהיה אצלכם מנעולן בחולון שכבר יתחיל את עבודתו!

כל השירותים תחת קורת גג אחת:

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
צרו קשר עכשיו עם אריה להזמנת שירות 24/7!

לא רק בפ"ת - אריה מגיע תוך 20 דקות גם ל:

Call Now Button