אריה מנעולן בקריית אונו לשירותכם 24/7 – התקשרו עכשיו לכל בעיה!

אריה מנעולן ברחובותאריה מנעולן בקריית אונו מעניק שירותים מסביב לשעון בכל אזור המרכז וגוש דן מבלי יוצא מן הכלל לכל מי שזקוק לו, גם אם השעה 3 בלילה ביום רגיל או ביום שבת.

ברגע שאתם נתקלים בבעיה הדורשת התערבות של מנעולן בתל אביב והסביבה, אל תבזבזו זמן מיותר או תהססו – בין אם מדובר על מנעול שבור, דלת טרוקה, או צילינדר ישן, ועד מקרים כמו מפתח שננעל בתוך הרכב, אתם יכולים להרגיש בנוח ולצלצל לאריה גם אם השעה מוקדמת בבוקר או השעה מאוד מאוחרת.

אריה כבר ראה הכל, ככה שאין לכם מה להתבייש או להרגיש לא נעים – בעצם, כל יום קורים מאות מקרים כאלו בארץ של אנשים ששכחו מפתח, טרקו את הדלת מבלי לשים לב או ששברו את המפתח בתוך המנעול – ואפילו לא מצליחים לפתוח אזיקים ששמו לעצמם!

בלי שום קשר למקרי חירום ומקרים דחופים, חשוב לחייג אל מנעולן בחולון והמרכז מדי כמה זמן להחליף את המנעול למנעול הרבה יותר חזק, כי עם הזמן המנעול של הדלת שלנו נהיה ישן ושחוק, ואם ברצונכם לשמור על הבית שלכם והרכוש, עליכם להקדים תרופה למכה ולעשות לגנבים חיים כמה שיותר קשים.

הידעתם? אריה מנעולן בקריית אונו עובד רק עם ציוד מתקדם וחדיש!

אריה פורץ רכבים בגבעתיים והמרכז נותן שירות מקצועי ואמין ללא פשרות, תוך כדי הבטחה והתחייבות לא לגרום שום נזק לבית שלכם, לרכוש שלכם או לרכב שלכם.

לכן, אריה עובד ומחזיק אך ורק ציוד וכלים מקצועיים בלבד כדי שיוכל לספק לכם את השירות המקצועי ביותר ולעמוד בהתחייבות שלו לתת לכם את העבודה הנקייה והטובה ביותר ללא שום נזק לדלת או למנעול.

גם אם בזמן ששדרגתם את הדלת או המנעול, היה מדובר ב"צעקה האחרונה" בתחום הביטחון וההגנה, כמו שהאייפונים, המחשבים והטלוויזיות כל הזמן מתעדכנים ומתחדשים – כך גם מערכות ההגנה.

וכמו שאתם דואגים לגבות את הדברים על המחשב, ולשמור על האייפון שלכם מכל משמר, ככה חשוב לוודא שהבית שלכם, בו משפחתכם היקרה לכם מכל והרכוש, מוגנים מפני כל גנב אשר ירצה לפרוץ לביתכם. 

כל השירותים שאתם צריכים - אצל פורץ מנעולים אחד:

החלפת צילינדרים
פריצה / פתיחת מנעולים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון צילינדרים
פתיחה / פריצת אזיקים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
צרו קשר עכשיו עם אריה ותקבלו שירות תוך 20 דקות בלבד על השעון !

אזורי השירות של אריה 24/7:

Call Now Button