שירותי פורץ מנעולים

בנוסף להיותו פורץ מנעולים מקצועי ואמין, אריה דואג להעניק לכל לקוחותיו אחריות עבור כל עבודה שהוא עושה, כך שאם חס וחלילה תרגישו לא בנוח עם העבודה או יקרה משהו אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שיש לכם כתובת וטלפון לכל בעיה ואריה יגיע מיד לסדר כל בעיה בהתחייבות.

שירותי פורץ מנעולים בתל אביב ובמרכז 24 שעות ביממה!

לא משנה למה אתם מחפשים מנעולן פורץ מנעולים בסביבתכם: אם פרצו לכם לדירה, אם אתם רוצים להחליף מנגנון או צילינדר לדלת, אם המפתח מסרב לשתף פעולה כמו בעבר ולפתוח את הדלת, אם הדלת התחילה לחרוק, אם איבדתם את המפתח או אפילו אם אזקתם את עצמכם בטעות עם אזיקים – אריה פורץ מנעולים כאן בשביל לסייע לכם!

אריה הוא מנעולן פורץ מנעולים עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום והוא מעניק שירות מקצועי ואמין לצד עלויות שוות במיוחד בכל אזור גוש דן והמרכז כמו בתל אביב, בגבעתיים, ברמת גן, בחולון, בראשון לציון, בנס ציונה, בלוד, בשוהם, בגבעת שמואל ועוד.

אריה מעניק לכל לקוחותיו העסקיים והפרטיים ללא יוצא מן הכלל, אחריות על העבודה שהוא עושה כך שגם אם עובר זמן ואתם מרגישים לא בנוח עם העבודה (מה שלא קורה לעולם) אתם יודעים שיש לכם עם מי לדבר ולמי לצלצל ואריה יגיע אליכם מיד.

לפני שהוא פורץ מנעולים – אריה המנעולן הוא קודם כל בן אדם

המנטרה של אריה מנעולן בחולון ושאר הערים והיישובים במרכז הוא קודם כל להיות בן אדם ואמין ולבטא את זה במקצועיות וביחסי האנוש שלו לצד המחירים ההוגנים על העבודה שהוא מבצע כדי ששני הצדדים ייהנו בסופו של דבר.

אריה מנעולן בראשון לציון ועוד מעניק שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים, חברות, בעלי משרדים, בעלי דירות, גופים ציבוריים ועוד באזור גוש דן והמרכז.

צרו קשר עוד היום עם אריה והצטרפו למאות לקוחות מרוצים שהוסיפו את אריה למועדפים ברשימת אנשי הקשר שלהם!

 

כל השירותים של אריה פורץ מנעולים:

שחזור מפתח לאחר אובדן
התאמה / קידוד מפתח
החלפת צילינדרים
פתיחה/פריצה של דלתות נעולות/טרוקות​
תיקון סוויצ'
פתיחה / פריצת אזיקים
תיקון צילינדרים
החלפת מנעולי כספת (ג'ואל)
תיקון צילינדרים לדלתות הרכב
תיקון מנגנון דלת
החלפת מנגנון דלת
התקנת מנעולי כסף (ג'ואל)
אריה זמין לכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע!

לא משנה מה קרה לכם ולא משנה איפה אתם ומתי זה קרה – אתם תמיד יכולים להרים טלפון לאריה פורץ מנעולים בתל אביב ובמרכז כדי שיגיע לטפל לכם בבעיה בקלות ובמהירות.

אזורי השירות של אריה פורץ מנעולים 24/7:

Call Now Button