הרכב ננעל? התקשרו אל אריה פורץ רכבים בבת ים!

אריה פורץ רכבים בבת יםבאם טרקתם את דלת המכונית ושכחתם את המפתחות בפנים והמכונית ננעלה, לאלה שהוציאו את כל הדברים מתוך הבגאז' וסגרו אותו יחד עם צרור המפתחות ולכל הזקוקים לפריצה לרכב במקצועיות רבה באופן כללי ללא השארת סימני פריצה, אריה פורץ רכבים בבת ים והסביבה יבוא לעזרתכם ובמהירות!

בלי קשר לעונת הרחצה המסתיימת, ובעיות הקשורות לנעילת מכוניות בחוף הים, אנשים רבים במהלך היום מוצאים את עצמם במצוקה מול דלתות נעולות, נטרקות, צלינדרים בעיתיים, מנגנוני דלתות שבורים ועוד… תמיד דברים אלה קורים במפתיע ותופסים אותנו לא מוכנים!!! במקרים אלו אריה פורץ רכבים בתל אביב מחכה לפנייתכם ויבוא לעזרתכם.

אריה הוא מקצועי בעל שנות וותק רבות בתחום פריצת מנעולים והחלפת צלינדרים, תיקון או החלפת מנגנונים, פורץ כל מנעול דלת וכספת וכל סוגי המכונית. מחזיק בכל סוגי הצילינדרים ומנעול כספת עליון לדלת (ג'ואייל), כל לקוח יכול לבחור את הצילינדר המתאים לו בהתאם לתקציבו ובנוסף תקבלו אחריות!!!

אריה משתמש בכלי עבודה חדישים ועדינים, שאינם משאירים כל סימן של פריצה ,שריטות, חבלות על דלתות הבית או המכונית.

אריה פורץ רכבים בבת ים זמין לכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

אריה הוא מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל , הוא אחראי ומסור לעבודתו. ניתן להתקשר אליו בכל יום בכל שעה 24/7.

אם נתקעתם באמצע הלילה מחוץ לדלת מבלי יכולת להיכנס הביתה, אם אבדתם את המפתח לאחר בילוי מחוץ לבית , אם נטרקה לכם הדלת, בכל שעה ביום, בכל יום בשנה, בשבתות ובחגים, בלילה וביום אריה כהן מנעולן בתל אביב ובכל אזור המרכז.

אריה ממליץ בחום לכל בעלי הבתים שמבחינים בקושי בסיבוב המפתח במנעול, לקושי בסגירת הדלת, לידית של דלת רפויה ולכל בעיה הקשורה לסגירת הדלת ונעילת הצילינדר, להקדים ולהזמין ביקור של מנעולן בחולון כדי שיגיע ויבדוק ויאתר את הבעיה ויתקן אותה מבעוד מועד כדי למנוע מצבי מצוקה ולחץ. יפה שעה אחת קודם לפתרון בעיות הקשורות בנעילה וסגירה של דלתות הבית.

לעתים אחד מבעיות פתיחה ונעילת הדלת הוא מנגנון הדלת. מנגנון הדלת מספק נעילה רב בריחית לדלתות פלדלת, רב בריח, עכביש ועוד… מספיק שאחד הבריחים מתקלקל, הוא יוצר את הקושי בסגירת הדלת ופתיחתה וסיבוב הצלינדר.

אריה מנעולן בבת ים מגיע לכל דלת תקולה עם בעית מנגנון ובמקצועיות רבת שנים, בזהירות ובדייקנות יתקן, באם המקרה מאפשר תיקון, או יחליף מנגנון.

כל לקוח של אריה הוא לקוח מרוצה!

מהירות ההגעה לבית הלקוח (עד 20 דקות!),המקצועיות, הדייקנות, הביצוע המושלם ללא סימני פריצה וחבלה, מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס, פתרון וחשיבה יצירתית מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מבחינת הוצאה כספית, חיוך רחב ושירות אדיב כל אלה הם נר לרגליו של אריה המעניק שירות לכל מי שצריך אותו בכל אזור המרכז וגוש דן.

כל השירותים שאריה מעניק:

שחזור מפתח לאחר אובדן
התאמת מפתח
תיקון סוויצ'
קידוד מפתח
תיקון צילינדרים לדלתות הרכב
פריצת דלתות רכבים
שיחה אחת לאריה - והכל מיד מסתדר!

לערים הבאים אריה מגיע תוך 20 דקות על השעון:

באילו מקרים צריך להזמין מנעולן בתל אביב?
Call Now Button