אריה פורץ רכבים בראשון לציון – אצלכם בבית תוך 20 דקות

אריה פורץ רכבים בראשון לציוןלכל אחד מאיתנו זה קורה בשלב כלשהו – מספיק הסחת דעת של שנייה אחת בלבד וניתן בקלות לשכוח את המפתח בתוך הרכב שננעל ולא משתף פעולה.

לכן כשזה קורה, חשוב לנשום עמוק ולא להתרגש יותר מדי ולצלצל מיד אל בעל מקצוע אמין בסביבת מגוריכם כמו אל אריה פורץ רכבים בראשון לציון.

הרבה אנשים לפעמים שומעים שאני מנעולן בתל אביב ושואלים אותי מיד – תגיד, איך זה קורה למען השם שאנשים שוכחים מפתח בתוך הסוויץ' והרכב ננעל להם?! זה לא הגיוני!

אך תתפלאו לגלות, זה מאוד הגיוני וקורה כל יום לא רק לאנשים כאן אלא בכל העולם – עם לו"ז מטורף וריצה לעבודה, לגן של הילדים, לאירועים או לעבודה – אנשים לא שמים לב ונשארים חסרי אונים מול דלת הרכב הנעולה.

אם אתם קוראים את שורות אלו ממש, אני מניח שגם אתם נכנסתם "לסטטיסטיקה" של האנשים שצריכים בדחיפות פורץ רכבים בתל אביב והסביבה – אבל אל דאגה, לא קרה כלום, אפילו אותם אנשים שהזכרתי מקודם ששאלו אותי איך זה קורה לאנשים, התקשרו אלי בעצמם בבקשה שאגיע אליהם לפרוץ את הרכב…

אחריות מלאה על כל שירותי הפריצה

אז אחרי שהבנתם שאתם צריכים להתקשר אל פורץ רכבים בגבעתיים (או בכל מקום אחר בו אתם נמצאים), חשוב לבדוק טוב טוב למי אתם עומדים להתקשר-

אני לא אחדש לכם כלום אם אספר לכם שיש המון מנעולנים, וכאלו שמגדירים את עצמם כאלו, ועוד אלפים שרק סיימו לפני חודש קורס אונליין על איך לפרוץ מכוניות ודלתות באינטרנט – לכן המבחר עצום, אך לצערי לא כולם מעניקים שירות אחראי ומקצועי כמו שצריך.

לכן, כמו שחשוב לבחור כל בעל מקצוע באופן אחראי ושקול, כמו אינסטלטור או טכנאי מחשבים, ולבדוק המלצות ומה הוא מציע – אותו דבר תקף גם לגבי בעל מקצוע שמתעסקים בפריצת מכוניות או דלתות טרוקות, אם לא יותר חשוב.

אחרי הכל, אותו אדם עומד להתעסק בדבר הכי יקר ובנכסים הכי חשובים שלהם – הבית שלכם בו נמצא הרכוש שלכם וגרה המשפחה היקרה ללבכם, והמכונית שלכם המביאה אתכם ממקום למקום.

איך יודעים עם האיש אמין? אין כמו אינטואיציה כמובן – כדאי להתקשר ולשמוע מה הוא אומר על מה שקרה לכם, האם הוא סבלני, האם הוא נשמע אמין, האם הוא מבקש ת.ז שלכם כדי לוודא שהרכב או הבית באמת שייכים לכם ועוד.

כמובן שאל תתביישו לשאול אם יש לו תעודה או אישור על היותו מנעולן, וכדאי לוודא האם הוא מעניק אחריות כלשהי על העבודה – אתם לא רוצים מצב שבו הוא גורם לכם לנזק ואז מבקש תשלום נוסף על "תיקון" הנזק שהוא בעצמו יצר.

אריה לצורך העניין, מעניק אחריות מלאה על העבודה שלו – הוא כל כך מקצועי ועוסק יותר מ-30 שנה בתחום כך שהוא יודע ב-100 אחוז שהוא לא יגרום לנזק, ואם הלקוח לא מרוצה מהעבודה – הוא יחזור שנית ללא תשלום בכלל!

וזה עוד לפני שדיברנו על המחירים הזולים שלו, השירות האמין ומהירות ההגעה של אריה ללקוח – עד 20 דקות הגעה מרגע ניתוק השיחה ביניכם לבינו.

כל השירותים אצל פורץ רכבים אחד

אריה פורץ רכבים בראשון לציון והמרכז מעניק את כל שירותי פריצת הרכבים תחת קורת גג אחת – בין אם זה שחזור מפתחות, התאמה וקידוד מפתחות, תיקון סוויץ', החלפת צילינדר או תיקונם ועוד.

מאחורי אריה קריירה ארוכה עם אלפי עד עשרות אלפי לקוחות מרוצים וקבועים שמשתמשים בשירותיו באופן קבוע – אם זה אנשים פרטיים, בעלי דירות, בעלי משרדים וחנויות.

אריה בנה את שמו הטוב במו ידיו והוא בעל מקצוע קלאסי כמו אלו מפעם, שמעניקים שירות מכל הלב עם מחיר הוגן ושפוי ואחריות מלאה על העבודה כך שלא משנה מה אתם צריכים ממנו בהמשך – יש לכם כתובת וטלפון ליצור איתו קשר תמיד, 24 שעות, 7 ימים בשבוע – גם בשבתות או בחגים.

בין היתר אני מעניק שירותי...

שחזור מפתח לאחר אובדן
התאמת מפתח
תיקון סוויצ'
קידוד מפתח
תיקון צילינדרים לדלתות הרכב
פריצת דלתות רכבים
התקשרו אלי עכשיו לכל בעיה 24/7!

לערים הבאות אני מגיע תוך 20 דקות:

באילו מקרים צריך להזמין מנעולן בתל אביב?
Call Now Button